
IBU:11
Reviews
ChopperOlli
8 days ago
3.5

SergeantV
15 days ago

3.7
Todella hyvä olut.
Sopii kivasti saunajuomaksi.
Joulumies
22 days ago
3.4

Petri V
@ Alko K-Citymarket Järvenpää22 days ago
3.0

Lasseman
29 days ago

3.0
🍩Beer!!
Heikki
1 month ago
3.4

Reimund
1 month ago
3.0
BFI
@ Alko Sokos Tampere1 month ago
2.5
Ihan ok, mutta hieman valjuksi jäi. Kiva banaaninmaku kuitenkin.
Jarmo H
1 month ago

3.1
Erilainen vehnäolut, vahva Belgian oluiden maku.
Wilsson
1 month ago
3.0