
IBU:23
Reviews

Mjuzique
@ Alko Koivukylä1 day ago
3.7
Omaan makuuni Belgi brune
Hans K
2 days ago
2.6
Jonni
16 days ago
3.2
Tuoksu hivenen mausteinen ja maltainen.
Melko makea, ehkäpä jo hieman liikaakin.
Maussa myös hivenen mausteisuutta.
Pehmeä makukokonaisuus, makeus peittää oktaanit, mutta myös muita makuja.
Jos olet makea oluen ystävä niin tämä on sinulle oiva valinta.

Tuomas S
@ Alko Verkkokauppa1 month ago

2.8
Aika mitätön
Pekka P
1 month ago
4.4
MakeJ
@ Alko Easton Helsinki1 month ago

3.3
Samea tumma vaalealla vaahdolla. Mausteinen ja pippurinen tuoksu. Samoin maku mutta pehmeä, samettinen, hivenen makea. Miellyttävä olut 👍

JKau
1 month ago

3.8
Maltainen ja pähkinäinen pläjäys. Paistetun tuoreen ruisleivän makua. Hyvä olut kokonaisuudessaan. Jälkimaussa hieman toivomisen varaa mielestäni, koska hieman kitkerä nielaisun jälkeen (toiset tykkää).
Markus K
@ Alko Käpylä2 months ago
3.0
Hyvää, mutta mämmistä.

Jabba The Hops
@ S-market Kokemäki2 months ago

3.5
Vidunderlig og lidt sød belgisk øl med første majs aften pizza. Jeg kan godt huske dette øl for et år siden på en værtshus i Odense. Dejligt!

vimpula
@ Alko Nummela2 months ago
3.5