
Reviews

isoelias
11 months ago
2.1
Dvořák L
11 months ago

1.8
Not tasty for me.

Niki
1 year ago

4.1
Oikein raikas ja kirpsakka mehumainen olut. Sopii oikein hyvin kesän alkuhelteisiin auringossa nautiskellen. Kirsikkaisuus oikein ryöpsähtää ja jää kivasti poreilemaan suuhun. Hyvä ja vaihteleva kokonaisuus.

Hobbybiertaster
1 year ago
3.7
Cuquin65
@ Berlin2 years ago

2.5
Muy roja y muy ácida.

Eirankaljakuningas
@ Sarfvik Golf Club2 years ago

3.4

Rintala N
@ Edeka Nollendorfplatz2 years ago
0.7
Es ist shit. Way mehr sauer.
SR
2 years ago
2.7
Isopoker
2 years ago
4.0

Surflobo
3 years ago

3.6