
Reviews

OggiE
@ Alko Pekuri Oulu4 years ago

3.9
Fruity and milky DIPA. Thick and hazy body. Tropical fuits, mango and citrus aromas.

Sampppa
@ Alko K-Citymarket Tiiriö5 years ago

4.0

Jneed
5 years ago

3.5
Ihan ok, mutta en pidä näin makeasta jälkimausta.

Markus S
@ Alko Verkkokauppa5 years ago
3.7
Hyvä nektari, prosentit saatu hienosti piiloon.

veltto62
5 years ago
4.0
💪💪👏🍻😁

Risfis
5 years ago

3.1
Lite sprit smak men god ändå

zepicin
@ Alko Kirkkonummi5 years ago

4.1
Trooppista hedelmää mukavasti. Puolikuiva…näin viinitermein 🤭…hyvä humalointi. Jälkimaku kuivahko.
Alkoholi hyvin piilossa.
Poika70
@ Alko Verkkokauppa5 years ago
1.8
Väri kuin simaa, maku kotioluen

EiKiitos
5 years ago

3.9

JoelK
@ Alko Easton Helsinki5 years ago

3.9
Paras terä varmaan lähteny ku tölkitetty huhtikuussa.. perusDipa