
Reviews
Hoorutka
@ Manns Bräu1 year ago

3.0
Onpas vaaleaa ja kevyttä hellesiä. Hyvä kesäjuoma, mutta turhan kevyttä ympärivuotiseen käyttöön.

BierWedel
@ Bayreuth3 years ago
3.3

Bierbock
4 years ago

3.5

Wunschjunge
@ Bayreuth5 years ago

2.6
Scheiiiiiiße is des choooooc Mates

Biersau
@ Bayreuth5 years ago

3.0
Lamao da sieht man den geilen bläser💦

Beerboy
@ Öschen & Möschen Klause5 years ago
3.3

Beerliner
@ Öschen & Möschen Klause5 years ago

3.9
Sehr lecker
Philipp F
5 years ago
4.3