
Reviews

Thunderpedal
3 months ago

4.4
Vielä kerran tämä, päiväys meni just, eli viisi vuotta ikää. Hyvää kahvia, toki miedompana kuin ennen. Viski tulee jälkimaussa tosi pehmeänä ja edelleen yllättävän voimakkaana.
Makujen painotukset sekä voimakkuudet ovat muuttuneet ajan saatossa paljonkin, mutta oikein hyvä se on vieläkin.

Sir Guru Kabu
@ Pühaste Taproom Tallinn1 year ago

4.2
Ruis maistuu selvästi.
Makeutta on hieman.
Kahvi maistuu maukkaasti.
Viski tuo terävyyttä makuun.
Jälkimaussa viskiä ja tammea.

Anneli P
@ Pühaste Taproom Tallinn1 year ago

4.0
Tuhti, rukiinen, vähän alkoholinen ja terävä.

Nikke
@ Pühaste Taproom Tallinn1 year ago

4.0
Lasiinkaatuu yönmustaa olutta vain kevyellä vaahtohunnulla.
Tuoksusta:
Espressoa/kahvipapuja, tummaasuklaata,ruista/mallasta, mineraalisuutta,paahteisuutta sekä hieman luumua.
Kypsytys tuo ruisviskiä,tammea sekä mausteisuutta/kompleksisuutta.
Maunpuolelta:
Maltaisuutta/ruista,tummaasuklaata/raakakaaota,paahteisuutta sekä espressoa. Mukana myös kevyesti luumua ja siirappisuutta
Kypsytys tuo mukanaan:
Tammeatynnyrin kyljestä,
kompleksisuutta/mausteisuutta ja
ruisviskiä

Mika A
@ SIP Tallinn1 year ago

4.4
Synttäreiden kunniaks vähän hopea sarjaa lasiin.
Musta ja ei oikeastaan vaahtoa ollenkaan. Tuoksussa tynnyröinti ja ruis on selkeästi edustettuna. Makeutta, paahteisuutta ja lakritsiakin löytyy. Maku puolella edellä mainitut paiskaavat aika makoisasti kättä hyvässä tasapainossa jättäen ruisviskin ja lakritsin vivahteita viipyilevän pitkään jälkimakuun. Hyvä hopea sarjalainen taas.

Juho K
@ Smaakhuis.nl1 year ago

4.1
Joulupäivältä.
Oikein herkullinen kypsytetty Imperial Stout. Alkoholi pysyy piilossa hyvin, viskin aromeja kuitenkin löytyy.

Junde
2 years ago
4.2

orson
@ Kihøskh2 years ago

4.2
Viskiä ja ruista kyllä tästä saa tosi paljon. Suutuntuma on kivan tasapainoinen.
Toimii.
Jason
3 years ago
4.0
Antza
@ Pühaste Web Shop3 years ago

4.4
Musta olut. Vajaan sormen levyinen kellertävänruskea vaahto katoaa nopeasti.
Tuoksussa suklaata, siirappista makeutta, pehmeää viskiä.
Maussa suklaata, kahvia, viskiä. Loppua kohden viski korostuu, mukaan tulee siirappisuutta.
Jälkimaku lähtee kuivempaan suuntaan. Löytyy lakritsia, ehkä vähän yrttisyyttä.
Jotenkin tynnyri tuotu tähän todella hienosti. Viski maistuu pehmeänä ja kuivaa, kireää tammisuutta en juuri löydä.