Extremum Fato Rye Whiskey BA 12.0%, Pühaste, Estonia
50 ratings
4.0
Extremum Fato Rye Whiskey BA
12.0% Imperial Stout

Reviews

Post author: Thunderpedal
Thunderpedal
3 months ago
Extremum Fato Rye Whiskey BA, Estonia
4.4
Vielä kerran tämä, päiväys meni just, eli viisi vuotta ikää. Hyvää kahvia, toki miedompana kuin ennen. Viski tulee jälkimaussa tosi pehmeänä ja edelleen yllättävän voimakkaana. Makujen painotukset sekä voimakkuudet ovat muuttuneet ajan saatossa paljonkin, mutta oikein hyvä se on vieläkin.

Post author: Sir Guru Kabu
Sir Guru Kabu
@ Pühaste Taproom Tallinn
1 year ago
Extremum Fato Rye Whiskey BA, Estonia
4.2
Ruis maistuu selvästi. Makeutta on hieman. Kahvi maistuu maukkaasti. Viski tuo terävyyttä makuun. Jälkimaussa viskiä ja tammea.

Post author: Anneli P
Anneli P
@ Pühaste Taproom Tallinn
1 year ago
Extremum Fato Rye Whiskey BA, Estonia
4.0
Tuhti, rukiinen, vähän alkoholinen ja terävä.

Post author: Nikke
Nikke
@ Pühaste Taproom Tallinn
1 year ago
Extremum Fato Rye Whiskey BA, Estonia
4.0
Lasiinkaatuu yönmustaa olutta vain kevyellä vaahtohunnulla. Tuoksusta: Espressoa/kahvipapuja, tummaasuklaata,ruista/mallasta, mineraalisuutta,paahteisuutta sekä hieman luumua. Kypsytys tuo ruisviskiä,tammea sekä mausteisuutta/kompleksisuutta. Maunpuolelta: Maltaisuutta/ruista,tummaasuklaata/raakakaaota,paahteisuutta sekä espressoa. Mukana myös kevyesti luumua ja siirappisuutta Kypsytys tuo mukanaan: Tammeatynnyrin kyljestä, kompleksisuutta/mausteisuutta ja ruisviskiä

Post author: Mika A
Mika A
@ SIP Tallinn
1 year ago
Extremum Fato Rye Whiskey BA, Estonia
4.4
Synttäreiden kunniaks vähän hopea sarjaa lasiin. Musta ja ei oikeastaan vaahtoa ollenkaan. Tuoksussa tynnyröinti ja ruis on selkeästi edustettuna. Makeutta, paahteisuutta ja lakritsiakin löytyy. Maku puolella edellä mainitut paiskaavat aika makoisasti kättä hyvässä tasapainossa jättäen ruisviskin ja lakritsin vivahteita viipyilevän pitkään jälkimakuun. Hyvä hopea sarjalainen taas.

Post author: Juho K
Juho K
@ Smaakhuis.nl
1 year ago
Extremum Fato Rye Whiskey BA, Estonia
4.1
Joulupäivältä. Oikein herkullinen kypsytetty Imperial Stout. Alkoholi pysyy piilossa hyvin, viskin aromeja kuitenkin löytyy.

Post author: Junde
Junde
2 years ago
4.2

Post author: orson
orson
@ Kihøskh
2 years ago
Extremum Fato Rye Whiskey BA, Estonia
4.2
Viskiä ja ruista kyllä tästä saa tosi paljon. Suutuntuma on kivan tasapainoinen. Toimii.

Post author: Jason
Jason
3 years ago
4.0

Post author: Antza
Antza
@ Pühaste Web Shop
3 years ago
Extremum Fato Rye Whiskey BA, Estonia
4.4
Musta olut. Vajaan sormen levyinen kellertävänruskea vaahto katoaa nopeasti. Tuoksussa suklaata, siirappista makeutta, pehmeää viskiä. Maussa suklaata, kahvia, viskiä. Loppua kohden viski korostuu, mukaan tulee siirappisuutta. Jälkimaku lähtee kuivempaan suuntaan. Löytyy lakritsia, ehkä vähän yrttisyyttä. Jotenkin tynnyri tuotu tähän todella hienosti. Viski maistuu pehmeänä ja kuivaa, kireää tammisuutta en juuri löydä.