
Reviews

Jussi Koo
@ Hoptimaal4 months ago

3.6
Mökillä nepalilaista noutoruokaa ja saksalaista lageria 🤩
Lasiin kaatuu hieman punertavaan taittuva kullankeltainen olut, tuoksussa viljaisuutta ja maltaisuutta. Vaahtoa syntyy noin 1,5 milliä ja se katoaa pian.
Maussa tuhtia maltaisuutta, viljaisuutta, hapokkuutta, leipämäisyyttä, humalan tiukkaa puraisuutta, kaiken kaikkiaan hyvin ryhdikäs runko ja kerrassaan hyvin vahva kattaus.
Laadukas lager, eikä ruoassakaan vikaa ole 🫶

Tarzan
8 months ago
4.0
En helt ok Tysk lager, tar gärna en till.

BierWedel
@ Erics Bier Klausel1 year ago
4.1

Berliini Erich
@ Erics Bier Klausel1 year ago

3.9

Emil
1 year ago
3.9

Roywenk
1 year ago
4.0
Bra lager, funkar kanon!
daundallas
1 year ago
3.7
Adielsson
1 year ago
2.8

Peter S
1 year ago

4.1
Riktigt fin lager, en känsla av norrlands men inte samma krispighet 👍👍
Ola Lyspropp
1 year ago
4.5
Riktigt god lager! Ingen direkt sötma, balanserad beska. Det här blir fler gånger!