
Reviews

Maik V
@ Groningen9 days ago
3.0
Ein 10% Bier hab ich nun nicht all zu oft. Dieses hier kann man durchaus trinken.

Sebastian B
11 months ago

2.5

Babou
1 year ago

4.5

Hoanne
2 years ago

2.1
Dit is niet mijn bier

Hugo56
@ Restaurant de Porthoorn3 years ago

5.0
Dat is erg een mooie biertje. Het is herb en sterk. Ik hou van het bier.
Hop J
4 years ago
4.5

Pertti R
@ De BierTonne5 years ago

2.5
Ei mikään maku pommi, holi ei maistu läpi vaikka sitä löytyy mikä on hyvä. Muuten aika mauton.
Marko
5 years ago
3.2

FCBMarkku
@ De BierTonne6 years ago

2.9
Lähes vaahdoton ja hapoton. On todella makeaa. Luumua, suklaata, pähkinää ja välillä hieman Barleyn fiiliksiä. Alkoholi ei maistu ja on jopa laimean oloinen. Omaan suuhun kyllä ihan liian makea tapaus.

Allu1000
@ De BierTonne6 years ago

3.2
Todella törkyisen värinen olut. Luumuinen ja makea. Kevyesti alkoholi lämmittää kurkkua, mutta ei hallitse. Ei nyt mikään kovin tykki, mutta meneehän tämäkin.