
Reviews

orson
@ De BierTonne5 years ago

0.1
Joo just mitä sotkua. Vähän räjähti kun avasi ja kunnon klönttejä tölkissä. Vissiin täysin epäonnistunut erä. Hapanta ja pistävää.

LärsPepi
@ Kihøskh6 years ago
Kihoskh joulukalenterin luukku 24. Kihoskh lähetti jo etukäteen postia että puolet näistä on pilalla, ja se arpa osui nyt kohdalle. Jätetään siis arvioimatta. Mutta hyvää joulua kaikille, merry christmas To all!!

LärsPepi
@ Omnipollo.com6 years ago
3.7

Robert D
6 years ago
1.3
Teme
@ Omnipollo.com6 years ago
3.8