
18,0 EBU. 19,8 ‘P.
IBU:18
Reviews

Jnila
4 months ago

3.9
Vaa kuukauden yliaikaa
Huu, onpa ärjyä happamuutta. Joku tunkkainen haju tuolla hedelmien seassa. Väri on jotenkin todella herkullinen ja näyttää melkee terveelliselle.
Tuntu melko messevä ja limakalvoille jää hedelmälihaista pintaa ja mälvättävää.
Vaikka tuoksu ei viitteitä annakaan, maku on raikkaanpuoleinen. Tässä on ihan tekemistä.

AnttiB
1 year ago
3.5

annaaurora
1 year ago
3.0

Osmo S
1 year ago

3.6
Napakka sour. Hedelmäinen, erittisesti keltaisten ystäville.
Kasimir W
1 year ago
0.4
Eterny
@ Alko Nokia1 year ago
5.0
Aaronautti
1 year ago

4.0
Tässä on sitä ”Punchia”.
Todella hapan ja hienosti tulee erilaiset eksoottiset hedelmät läpi.

Jouni H
@ Alko Prisma Kerava1 year ago
3.0
Oscar K
@ Systembolaget Haparanda1 year ago
3.5
Markku A
@ Alko Naantali2 years ago
2.9
Aikast hapan en oikke tiiä mitä hedelmää piti olla