
Reviews
Ludo v
18 days ago
3.7
NeverWalkAlone82
@ Baladin - Mercato di mezzo4 months ago
3.5

Manguls
@ Rio (Tuscany)9 months ago

4.6
Umbri mal wieder mit einem tollen Bier: hier ein IPA, das geschmacklich genau das macht, was ich von einem IPA erwarte

Tijokiller
1 year ago
3.0
Boris_V
1 year ago
2.6
Rossi C
1 year ago
3.0
Libo
1 year ago
1.8

Yngve II
2 years ago

3.7
Takkakauden avajaisten kunniaksi Italian tuliainen tulille.
Pullosta tuoppiin kellanruskea, samea olut. Valkoista vaahtoa riittää, viiden sentin kukkanen. Tuoksu yllättävä, hunajaisen makea. Maku maukkaan humalainen, hieman makeutta loppumaussa. Erilainen, mutta maistuva IPA, tosin näitä ei montaa menisi peräkkäin.

OMAR
@ CONAD SUPERSTORE2 years ago

5.0
😋😍🥰🤩😘😋😍🥰🤩😘😋😍🥰🤩😘😋😍🥰🤩😘😋😍🥰🤩😘😋😍🥰😘🤩😋😍🥰🤩😘

Morm
2 years ago
3.6
IPA très simple. Amertume mais peu de goût