
Reviews

Jyrki V
6 years ago
2.1
Taas liian makea. Hieman savuinen ja heikko arominen.
Skottia alelta odotin hieman vahvempaa humalaa. Ei jatkoon.

Tommi M
@ Labietis Centrāltirgus6 years ago

2.0
Alebrowar/Labietis tuotantoa. Makean tuhti ale, makeaa savuaromia. Siirappilimppumainen ja mausteinen. Ei aivan omaan makuun tämä tyyli, mutta lajissaan kelvollinen.