
Reviews
Toni U
@ Humalakoda19 days ago

3.0

Mela
2 months ago
3.8

Niki
@ Humalakoda3 months ago

3.5
Oikein hyvä samea ja raikas IPA. Kitkeryys sopivasti maiskahtaa suussa pitkää.
Nurmimi
@ Humalakoda10 months ago
3.0

TOtV
11 months ago

3.5
K-Darth
@ Humalakoda11 months ago

1.1
Todella kevyt ensipuraisu, IPA:ksi liian kevyt. Jälkimaku on lagermainen. Hmh… Ei tarvitse toistoa.

Petteri A
11 months ago
3.6
Maistuvan toffeinen, hieman kitkerä jälkimaku.

Arsi H
@ Humalakoda11 months ago

3.4
Feline B
@ Humalakoda11 months ago
3.8
Teemu V
1 year ago
2.7