
Reviews
Ericsson T
@ Spike2 months ago
3.5

Robert G
1 year ago

3.1

SimonPersson
2 years ago

2.8

Savertin
2 years ago

3.5
Jerry S
@ Faster Ann's @ Anfasteröd Gårdsvik2 years ago

3.2
Hese O
2 years ago
3.0
Dottore Stranoamore
3 years ago
3.0
Mnja, den här var lite för besk för min smak.

Bierkowski
3 years ago
3.0

Andy
@ Systembolaget Visby5 years ago

3.5
Mycket malt i smaken.
Adielsson
5 years ago
3.5