
Reviews
Jusa T. Nurminen
@ Craft Beer Helsinki 202613 hours ago

4.1
Todella hedelmäinen, kevyt. Jos saisin tätä lasiin aamupalalla, niin en uskoisi juovani olutta.

Jukka K
@ Craft Beer Helsinki 20262 days ago
2.0
Hapan, hedelmäinen

Juhki
@ Craft Beer Helsinki 20262 days ago
2.5
Kellertävä, sameahko, hento vaahto. Pehmeän persikkainen, kirpeä, maukas. Yllättävän hyvä

Mizouhhh
2 days ago
3.7

Essieleonoora
@ Ølhus København3 years ago
4.0
Tykkäsin! Ei ollut ihan niin hapan mitä nää hapanoluet yleensä, maku oli jopa pilttimäinen eli runsaan hedelmäinen 😊
Théo R
3 years ago
3.5

Tatu
@ Craft Beer Helsinki 20233 years ago
4.0

Mir4Ha
@ Ølhus København4 years ago

3.3

Kepo
4 years ago
3.4
On on on

Elias_
5 years ago

3.9
Supparin alelaarista lähti mukaan Norjalaista persikka berlineriä. Kullan-oranssia joka tuoksuu persikkakarkilta.
Hyvä happamuus iskee heti kättelyssä, maku on runsaasti persikkainen ja hieman aprikoottinen. Jälkimaku on hapan ja jättää suuhun pehmeän persikan maun. Oikein hyvä tuote