
Reviews
Vinstakolkku
2 months ago
3.7

Virpi E
4 months ago
3.2

Riku K
@ K-Citymarket Pirkkala5 months ago

3.8
Perus nopeat vaahdot.
Väri on haalean ruskean keltainen ja utuinen.
Tuoksussa mallas ja greippi esillä. Kalkkisuutta ja mineraalisuutta.
Maku on kohtuu puhdas ja raikas. Mallasta ja greippiä. Ihan kiva greippi vetoinen alkoholiton olut. Miellyttävä janojuoma. Vähän radler tyylinen olut. Aika kuiva. On hyvä.
3.8

Lulle
6 months ago
3.5
Mayhemic Beerstructor
6 months ago

3.6
Super erfrischend und fruchtig, aber auch etwas dünn. Nicht süß, leicht bitter. Kalt im Sommer bestimmt der Burner. Gefällt.

Sir Guru Kabu
@ Hoptimaal1 year ago

2.9
Ihan hyvä holiton.
Greippi maistuu mukavasti, vaikka sitä voisi olla reilumminkin.

Anneli P
@ Hoptimaal1 year ago

2.7
Ihan ok holiton, greippi maistuu ja mallas.

Hasse67
@ Hasses Ölkällare1 year ago

3.0
BROOKS M
2 years ago
2.5

Schulz T
2 years ago
1.5