
Reviews

Bezdomnyi
@ Bierhaus Köln8 months ago
2.9
Musta. Ohut vaahto, nopea. Tuoksussa tuhkaa. Hieman konjakkia.
Maku hieman väljä, tuhkaa ja muutenkin puoliksi palanutta puuta, jotain colaista mehuisuutta. Luumarjoja.
Ihan ok, muttei tasoa, mitä panimolta odotin.

Kaimaani
@ Bierhaus Köln1 year ago

3.3
Adrian
1 year ago
3.0

Jai
1 year ago
3.2

Ihoden kaljakeisari
@ Oluthuone Wanha Kyttis1 year ago

3.5
Paahteisuutta riittää. On kyllä kiva stout.
Tapza
1 year ago
3.6
Mukavan tuhti esb. Vähä metallia jälkimaussa, muuten maku kohdillaa. Nyt pullosta nautittu

Sampo S
@ Prisma Mylly2 years ago

3.2
Joulun jälkkäriksi oikein sopiva, yllättävän raikas

Rudi
@ Oluthuone Wanha Kyttis2 years ago
2.8

Inferno
@ Oluthuone Wanha Kyttis2 years ago

3.9
Tuoksussa paahteista tervaa! Kuivahko, suolaista lakritsia🙄? joka jää suuhun mukavasti pyörimää!

Jani S
@ Panimoyhtiö Tuju myymälä2 years ago

4.2
Tämä on jännä. Hieman savuinen ja aavistuksen metallinen maku. Matalahappoinen. Ei ollenkaan pöllömpää stouttia 😎