
Eine Spezialität die nicht nur zur Starkbierzeit schmeckt: kaffeefarbene Optik und eine besonders angenehme Vollmundigkeit mit dezenten Röstmalznoten.
IBU:16
Reviews
Jukka Kau
7 days ago
3.5
Ihan mukavan makuinen, täyteläinen suklainen.

Teemu P
13 days ago

3.5

obeerheim
@ Prisma Pietarsaari17 days ago

3.4
Sebu G
@ Prisma Pietarsaari21 days ago
3.2

Markku B
@ Prisma Lappeenranta1 month ago
3.7
wellthatsbeertastic
1 month ago

4.0
Varsin makea tuoksu, sama makeus iskee myös heti ensipuraisulla. Mutta se ei kyllä ole lainkaan huono, päinvastoin! 👍
Makeus ja vahvuus hallitsevat lasin pohjaan saakka. Todella hyvä olut!
ig: @wellthatsbeertastic

Kuppis
1 month ago
1.5
Buzz Lightyear
@ Prisma Kajaani1 month ago

2.2
Laimeus ensimmäinen ajatus, humalaista makeutta tulee pintaan, lopussa jopa vetinen, nyt ei osunut

Tuomas S
@ Koti2 months ago
4.0
Hyvältä maistui grilliruokien kanssa

Manguls
@ Aulendorf2 months ago

3.8