
Reviews

Puuri S
1 month ago

3.3
Hyvä ipa. Hyvin mukava humalointi. Nasta. Spottaajana pitäis olla.

Lucalja
@ Käsityöläispanimo Grönbacka2 months ago

2.8
Menee menee

Viskisieppo
2 months ago
3.8
ozzy
5 months ago
3.2

Lennu 82
@ K-Citymarket Järvenpää7 months ago

3.5
Varsin toimiva ipa.
Jt
8 months ago
3.0
Matti
@ Käsityöläispanimo Grönbacka10 months ago
3.0
Kiva hapokkuus. Kokonaisuus ihan toimiva.
MakeJ
@ Käsityöläispanimo Grönbacka1 year ago
3.5
Melko kirkas, tummahko olut vaalealla vaahdolla. Maultaan miellyttävä, makeutta joka pehmentää humaloinnin katkeruutta joka nousee lievänä esiin varsinkin jälkimaussa. Parhaimpia ipoja. Pidin.

Teemu T
@ Bowling Corner1 year ago
3.7
Harza
1 year ago
2.8