
Reviews

Hamster09
@ Astra St. Pauli3 months ago

3.4

Barbič
11 months ago
4.0

Ciderella
11 months ago
1.8

Hopfen-Hübi
11 months ago
2.0

Tehovompatin mallasmaistelut
@ Astra St. Pauli11 months ago

3.0
Perushyvä saksalainen vehnänen. Enemmän neilikkaa kuin banaania. Vähän teennäisen makeahko.

BierWedel
@ Astra St. Pauli1 year ago
3.8
AP
1 year ago

3.5

Tony A
@ Astra St. Pauli1 year ago

4.0
Decent Weizen

Päivi K
@ Astra St. Pauli2 years ago

3.2

Jon T
@ Astra St. Pauli2 years ago

3.1