
Reviews
Potky
@ S-market Laajasalo2 days ago
3.2
Aika raikas, hieman paahteisuutta ja kevyt katkeruus lopussa

Petu
@ Prisma Lappeenranta9 days ago
3.2
Makua löytyy, ei uskoisi holittomaksi.

Jukka J
@ Prisma Seppälä22 days ago

3.2
Holittomien ipojen geimi on kyllä kehittynyt valovuosia. Puolet alkoholillisistakin marketti-ipoista vetisempiä, kuin tämä. Vahva humalointi, kuiva havuinen katkero, greippiä ja hento makeahko sitruuna. Ei ole mitään lirua, on saatu yllättävän vahva maku. Ihan top3 holittomia mitä maistanut.
Samih
28 days ago
1.8
Ihan ok nolla. Kivan kirpeän raikas alussa ja pikkuisen tympeän makuinen lopussa.
Petsku
@ S-market Näsi Porvoo1 month ago
4.0
Mukavan raikas ja kivasti humaloitu. Hakee karvasta ipamaisuutta, onnistuu siinä. Hyvä holiton.

tkchef
@ S-market Redi1 month ago

3.4
Ei tästä hirveästi mitään huonoa sanottavaa löydy. Mukavasti humalaa saatu tähän, eikä ole ollenkaan vetinen. Jatkoon.

Jani V
@ Prisma Kouvola2 months ago
3.5

Ville K
2 months ago
4.1
Mukavan makuinen nolla. Ehdottomasti jatkoon
aff3
2 months ago
3.3
Ainakin ruokajuomana toimiva holiton, jatkoon.

Juski
@ Prisma Seinäjoki Hyllykallio2 months ago

3.2
Ryhdikäs ja maittava humalointi.
Hieman ohkainen ja reilu maltaisuus tekee kokonaisuudesta aavistuksen tunkkaisen.
Loppujen lopuksi hyvin toimiva holiton.