
IBU:80
Reviews

Budai Richárd
2 months ago
4.4

Udangeureux
11 months ago

3.8
Bonne IPA, bien relevée et corsée, belle amertume.

Anneli P
2 years ago
2.3

Sir Guru Kabu
@ DrinkOnline.eu2 years ago

3.4
Mallasta, hedelmää, aika reilusti katkeroa (ibu 80).
Maku ei kuitenkaan ihmeemmin säväytä.

heinj51
@ Tuju Taproom2 years ago

3.2

Karadok
@ Szimplakert2 years ago

4.0

Maxime A
2 years ago

3.6
Harri
@ DrinkOnline.eu2 years ago
3.6
Harza
2 years ago
3.3

Risukka
@ DrinkOnline.eu2 years ago

3.2
Mihin kaikki maku on kadonnu? Jännää raakuutta löytyy ja sit jälkilöylyjen puolelta vähän jotain mangoista hedelmää.
Joko mussa on vikaa, tai sit Drinkonlinest tilatuis oluis on ikävän usein maanantaikappaleita, varsinkin ipoissa.