
213 ratings
3.6
More Complicated Than Your Girlfriend Stout
8.0% Stout
Coffee and chocolate flavours supported by the warmth of vanilla.
Reviews

Jukka K
5 days ago

3.5
Lomalla kelpaa nappaista
Sami
@ Alko Karisma Lahti7 days ago
3.0
Ompas monimutkainen.eihän tästäkään osaa mitään muuta sanoa ku et kolme pistettä

Lauri
@ Alko Verkkokauppa17 days ago

4.1
Uusintamaistoon (BB 12/2028):
Oranssisen läpikuultavan sysimustaa ja sameahkoa. Kepoinen, kevyen rusehtava ja pienikuplainen vaahto.
Tuoksu runsaan, maukkaan, makean ja ohuen paahteisen tumman maltainen, makean ruislimppuinen ja ruisleipäisen mausteinen, makean tumman siirappinen ja kuivatun hedelmäinen (rusinaa, luumua, taatelia), vihreän lehtinen ja puumaisen tynnyrinen.
Maku runsahkon, maukkaan, makean ja kevyen paahteisen tumman maltainen, paahteisen kahvinen ja tumman suklainen, makean ruislimppuinen ja ruisleipäisen mausteinen, kepeän ja makeahkon tummahkon siirappinen ja kuivatun hedelmäinen (rusinaa, luumua, taatelia), kepeän, makeahkon ja pehmeähkön vaniljainen, vihreän lehtinen ja puumaisen tynnyrinen, kepeän viskinen ja selkeähkön katkera.
Osin oikeinkin hyvät, runsaat ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on melko täyteläinen, kuivakka, pehmeähkö ja hiilihappoinen.
Oikeinkin maukas, runsas, monivivahteinen ja mukavasti nautiskeltava imppistout, mutta vaatisi ehkä hieman lisää kypsymistä pullossa, jotta maut olisivat parhaassa tasapainossa ja pehmeydessä. Nyt vielä hieman liikaa kotiolutmainen.

Dona
@ Alko K-Citymarket Laune22 days ago
3.5
Paahteinen ja tuhti stout. Kahvinen. Kuivakka jälkimaku.

*heru*
@ Alko Hyllykallio28 days ago

3.7
Paahteinen, sopivasti suklaan ja kahvin aromeita. Nimestä huolimatta ei minusta kovin complicate.

Suinulan Sieppo
@ Alko Mänttä1 month ago

3.7

SergeantV
@ Alko Tripla2 months ago

3.0
Ihan perus hyvä stout.
Menee hyvin nautiskellessa ja formuloita katsellessa.
ASOS
2 months ago

3.4
Musta, jossa melko runsas ja tiivis vaahto.
Melko mieto tuoksu.
Kevyt runko. Mukavasti paahteinen ja vaniljaa sekä kahvia maussa. Makeahko.

Maumau .
@ Alko Prisma Seinäjoki2 months ago

3.5
Kahvia ja paahdetta. Kielelle jää mukava makuviipyily. En valita edes kevyehköstä rungosta.

Harri Lehti
@ Alko Arkadia2 months ago
3.2
Ei ny ihan parasta, mutta meneehän tämä.