
Reviews

mark_lin
@ Ant Brew6 years ago
3.2

Elma S
@ Anniskeluliike Portti6 years ago

3.0
Varma suoritus ja veikeä ilme.
Hupe
@ Alko Minimani Jyväskylä6 years ago

3.5
Mukavan pirtee lager, ihan lystiä juotavaa.

pyksy
@ Alko Pekuri Oulu6 years ago
3.3

Olutmasteri
6 years ago
2.0

HooDee
@ Alko Verkkokauppa6 years ago

3.9

vauhjo
@ Ølhus Stockholm6 years ago
3.4
Raikas ja hedelmäinen.
Janne S
6 years ago
3.5

Esaz
6 years ago
2.5

Eetu Y
@ K-Citymarket Pori Puuvilla6 years ago
3.7
Paksu vaalea vaahto.. Tuoksu on erinomainen ja nostaa odotuksia.!
Väri on samean keltainen ja vaahtoa on vieläkin 👍..
Maku: Hedelmäinen ja hyvä katkeruus.. Todella hyvä ja raikas olut!! Näitä voisi juoda useammankin.