
Reviews
Zaphood
3 months ago
3.3
Samea punaruskea olut. Vaahto on hyvin kevyt. Tuoksu on reilusti maltainen, paahteinen.
Maku on mahtavan maltainen, kevyesti karamellisen makea. Miellyttävä.
Loppumaku on aika pitkä, vaihtuen maltaisuudesta kevyeen humalaan.
Bueno!
Federico L
2 years ago
3.0

Greivi
3 years ago
3.1
La sauze
6 years ago
2.5

Alberto B
6 years ago
3.5
Andrea M
6 years ago
3.0
Damjan D
6 years ago
2.9

Kers
7 years ago
2.0