
Reviews

Lucalja
@ 7 Eleven13 days ago
2.5
Ei tarvii uudestaan ostaa.

B2X
21 days ago

4.0
Süffig und nicht zu süß super hohe drinkability - gute skinny Bitch
Niklas.rsn
@ Shinjuku21 days ago

4.2
Tolles Produkt. Schmeckt gut und haut rein. Japan classic

Jemo D. Bier
1 month ago

3.7
Stronk

Berliini Erich
@ UENO2 months ago

3.4

Marguez77
5 months ago

3.2
Melko vahva ja sitruunainen maku

Niemi A
@ Haikon Kartano8 months ago
5.0
Todella raikas ja hyvä suosittelen

Rui André
11 months ago

4.1
9% 🇯🇵

James B
1 year ago
3.9

Kaljankittaaja123
@ Könöpellon Baari2 years ago

3.5
Ei maistu kyllä näin vahvalle