
Reviews
Lari V
18 days ago
2.5

M.z
20 days ago
0.9
Zepeda J
@ Systembolaget Mirum22 days ago

4.2
Den va god, bra lukt av vanilj. Smakar paj. Jävligt nice bror, köp igen!
Passar INTE med chips.

yoto beer cans
1 month ago

3.0

solstralen3.0
2 months ago

0.7
Luktar pie men smakar annat syrligt.

Edible
@ DAM2 months ago

3.5
Kevyt ja raikas. Hyvin marjainen ja hieman hapokas. Kevyt vaniljaisuus jälkimaussa.
BigBisole
3 months ago
2.0

Aapo S
@ Draft Sports Bar4 months ago

3.9
Yhtä aikaa kevyt ja täyteläinen.

Nakkimaja
@ Tuju Taproom5 months ago
4.0
Hyvä marjaisa olut.

Rudi
@ K-Supermarket Pyynpää7 months ago
4.4
Tuoksu ja maku oikein hyvä. Olis ollu vieläkin parempi, jos olis ollu pikkusen paksumpaa.