
Mango Smash is packed with tropical character and fruity hops harmonising alluringly with the velvety milkshake body.
Reviews

Tuska
@ Alko Hyllykallio3 months ago

3.7

KallioUG
@ Alko Hyllykallio3 months ago

3.3
Pehmoista. Mangoa olisin kaivannu lisää.

Lauri
@ K-Citymarket Kupittaa Turku4 months ago

3.7
Ohuen rusehtavan ja tummahkon keltaista ja sameaa. Kepoinen ja pienikuplainen vaahto.
Tuoksu runsaan, maukkaan, makean ja hedelmäsoseisen mangoinen ja guavainen sekä ohuen maltainen.
Maku runsaan, makean ja hieman keinotekoisen mangoinen ja guavainen, kepeän ja kirpakan sitruksinen, pehmeän ja makean laktoosinen, kevyen ja makeahkon vaalean maltainen ja viljainen sekä hyvin maltillisen humalaisen katkera.
Ihan hyvät ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on keskitäyteläinen, pehmeähkö ja vähähiilihappoinen.
Tyylissään ihan maukas ja mukavasti juotava olut. Uudestaan tuskin kuitenkaan tulee ostettua.

PaKe
@ Bar Dom4 months ago
4.8
Hedelmäistä herkkua. Pitäisikö ottaa toinenkin ?
Jone
@ Alko Prisma Seinäjoki6 months ago
3.2

Weepapa
@ Brouwersplaats6 months ago

3.6
Een dik smakelijk tropisch vruchten sorbet.

SahaMattiJukari
@ Opus K6 months ago

3.5
Simon P
@ Thornbridge Brewery Beer Club7 months ago

4.0

kumikani
@ K-Citymarket Easton7 months ago

2.6
Vetinen litku. Mango ei juurikaan maistu, tuoksuu sentään hieman laktoosin lisäksi. Ei jatkoon tällä hinnalla (5,99€).
Tony A
7 months ago
3.5