
Reviews

Hellesmanni
2 days ago
3.5
Aika pehmeä ja vaahtoava

Titan Huang
11 days ago
4.0
Bonsku
23 days ago
2.7
tuominen v
2 months ago

2.5
Aika perus laageri, Pirkka oluen tyyppinen, mutta ehkä pieni ruisleivän maku. En osaa verrata Japanilaisiin oluisiin kun olen vasta muutaman maistanut mutta ei tää pahaakaan ole.
Guslet
3 months ago

4.0

Malmros E
3 months ago

3.0

Tuija M
5 months ago
2.0
Mauton, vetinen

KühnimRat
9 months ago

3.7
Dieses japanische Bierchen gefällt mir schon besser 👍🇯🇵🍺 leicht würzig und etwas herber. Gutes Bier 🍺

Ga2rel
10 months ago

2.0
Cham67
11 months ago

3.4