
Reviews

Gustavo
@ Cerveceria Esparte6 days ago

2.6

Binouzz N
4 years ago
5.0
Dimster
5 years ago
3.9

Stenu
@ Mikkeller Webshop6 years ago

3.6
Ihan kelpo kamaa mut hintaan nähden pikku pettymys

Masa's beer
@ Mikkeller Webshop6 years ago

4.0
Hyvät humalat Bru-1,Mosaic BBC&Nelson Sauvin omaava laadukas FrauGruberin DIPA

Jackumull
6 years ago
3.8

Obi-Mäc-Kenobi
6 years ago
4.0
Coralie A
6 years ago
4.0

ninja.turtle
6 years ago

4.4

orson
@ Ghost Whale Webshop6 years ago

Suutuntuma keskihiilihappoinen ja runsas, jossa myös hieman karvautta ja alkoholia. Alun jälkeen suuntuntuma myös vähän väljähtyy.
Hmmm.... maun perusteella ei ehkä enää siinä terässä, jossa joskus ollut. Tölkitetty heinäkuun helteillä ja nyt mennään jo syyskuun puoltaväliä.
Ei arviota.