
IBU:15.6
Reviews

Rex
4 years ago
2.5
Joni1904
5 years ago
2.8
Raph S
5 years ago
5.0
Endika
6 years ago
5.0
Andal
@ Getränke Haußmann9 years ago
3.5
Goldgelb, leicht trüb, vollmundig, fruchtig, bitter, endet süßlich
Riku K
@ Alko Keskusta Seinäjoki9 years ago
3.5
Tuoksultaan lähes olematon, maussa sitruunaa ja ehkä hunajaa. Makea joka tapauksessa. Humaloinnin katkeroa ei ole ollenkaan. Jälkimaku ei kestä pitkään. Ei tämä huono ole, mutta kokemuksena kovin lyhyt.
Miku
@ Alko Manhattan Turku9 years ago
4.0
Pasi M
9 years ago
2.0

Ville V
@ Alko Kempele9 years ago
2.0
Ei juuri yhtään humalaa. Ei kitkerää ei katkeroo. Runsaasti aromia. Alkoholi puskee läpi hedelmäisen ja sitruksisen aromin. Maku viittaa vahvasti banaanilimukan epätoivottuun esanssiin. Siksi 2 tähteä, koska parempi kuin perus halvinta kaupasta kalja.

Teemu V
@ Alko Hyvinkää Willa9 years ago
3.0