
Reviews
Miikka K
11 years ago
3.5
Johtaja Kotiniemi
@ Il Birrificio11 years ago
2.5
Onhan erikoista. Alikäynyttä sahtia? Vanhaa mansikkaa, tosikuivaa viljaa, melko paksua. Jälkimaussa belgihumalaa. Ei oikein saa otetta.

Tappi
@ St Michael11 years ago
3.0
Jeppe T
@ William K Leppävaara11 years ago
3.5
Copper color. Flower like scent. Slightly spiced, sweet and fruity taste.

Ragnarök -
11 years ago
4.0
Makeahko hyvän täysirunkoinen ja täyteläinen olut. Hyvä, miellyttävä suutuntuma ja hedelmäisen sitruksinen jälkimaku.