
Reviews

Kalle L
6 years ago
3.8

Ippe82
@ Systembolaget Umeå, Centrum6 years ago

2.3

Andreas N
7 years ago
3.5
Smakrikt smak.
teikenes
@ Systembolaget Gårda7 years ago

2.8
Ok, better than average

Janne K
7 years ago
1.5
TractorBoy73
7 years ago
3.1
Sebastian W
7 years ago

4.0
Smakar legend. Funkar säkert till lingon och kålpudding

Hasse67
7 years ago

3.0

Mr Stream
7 years ago
3.4
Trevlig Södermalms öl kul med lokalproducerat!

Gorton
7 years ago
3.6
Inte så dum faktiskt.