
40,0 EBU. 12,2 ‘P.
IBU:40
Reviews

Poukonen
10 days ago

3.4

Joni
@ Oluthuone Huismann1 month ago
3.2
Jani L
2 months ago
3.5

Tino.O
2 months ago
3.5
Hedelmäinen samea APA

OhraVesku
5 months ago
3.1
Kevyt sitruksinen, tuntuu vähän vetiseltä, loppuun taittuu katkero ja pieni katkero, jälkimaku pikkuisen kitkerä, vähän heppoinen kokonaisuus.
Äsjii
5 months ago
3.3
Jiii
5 months ago

3.3

Tortooni
7 months ago

3.2
Hitusen vetinen, mutta helposti kumottava hedelmäinen apa. Reilun hedelmäinen.

imoikid
8 months ago


Marko S
8 months ago
4.0