
Reviews
Mika J
@ Oluthuone Angleterre6 years ago
4.0
Hyvin savuisa ja hedelmän vivahteita.

SatuN
@ Oluthuone Angleterre6 years ago

3.1

Naube
@ Oluthuone Angleterre6 years ago
2.5

V1lle
@ Bar Dom6 years ago
3.0
Savuinen joo. Tilkkasen ehkä makeakin.
Drunkabilly
@ Bar Dom6 years ago
3.2
Ja Herralle?
@ Pub Heinähattu7 years ago
2.0

Hesssu
7 years ago
3.1

Petri N
@ Oluthuone Huismann7 years ago

3.2

Tomi I
@ Hunter's Inn7 years ago
4.2

Juho K
@ Wilhelm Club & Bar7 years ago

3.6
Olut kaatuu lasiin tummanruskeana, punaisella vivahteella, melko kirkkaana ja suodatettuna, reilun tarttuvan valkean vaahdon saattelemana. Tuoksussa kosolti toffeeta ja savukinkkua.
Maku on savuinen, kinkkuinen, hiukan jopa suolainen, rasvainen, toffeinen, ohuen makea ja pikkasen mämminen. Odotin tähän enempi sellaista bitterin tyylistä humalointia, nyt tämä tuntuu todella helpolta ja ehkä liiankin pehmeältä juoda - prosentteihin nähden. Jälkimaku on savukinkkuinen, pähkinäinen ja aika makea. Jotain tästä vielä puuttuu, vaikka mielenkiintoinen onkin.