
Reviews

Lindhi
16 days ago
3.6
Fresssi ja ryhdikäs ipa
Leo mäkinen
1 year ago
3.8

KikkiMicce
@ Hell Hunt3 years ago

3.5
Hyvin hyvin greippinen, mutta silti maltaisen pehmeä, eikä alko puske maussa läpi.
Olutherra2
5 years ago
3.3

Janne H
7 years ago
4.0
Petteri A
8 years ago
3.5

Odie
8 years ago
4.0
Yllättävän raikas, eikä yltiökatkeroitu
Tuoppi A
8 years ago
4.5
Mahtava!
Johannes T
9 years ago
4.0
Greippinen ja pehmeä tuplaipaksi, maussa myös karamelliä ja havua

zepicin
9 years ago

5.0
Reilun hedelmäinen, greippi pääosassa. Hieman havuisuutta sekä maltaisuutta.
Kellarin kätköistä tämäkin.