
Reviews

Marcius
17 days ago

3.7
Iš archyvų #3
Nelabai prisimenu skonio, bet buvo neblogas. Puošiant Pajebatmobilį 1 nakties prieš paskutinį skambutį

Harri Lehti
@ Hotel Sigulda22 days ago
3.2
Maha täynnä ruokaa ja sen päälle ihan hyvä tämmönen. Tä.

Oiva L
@ Rimi, Galerija Centrs, Rīga29 days ago

2.9
Täyteläinen, vähän savuinen ja roteva

nietsrd
@ Tickerdaze, Riga Airport2 months ago

3.1

Iso J
@ AKA Latvian cuisine2 months ago
3.6
Ihan hyvä kevyt red ruokajuomana.

Iso J
@ AKA Latvian cuisine2 months ago
3.6
Ihan hyvä kevyt red ruokajuomana.

Jnila
@ Olu Bryki Raum2 months ago

3.9
Tuoksuu punaselle
Tuntu paksuhko, mutta sujuva ja poreet maltilla
Kataja taittaa kivasti kaiken. Menee ihan kuiviin ikeniin ja minähän en juuri välitä punasista. Yrttisyyttä on jopa maltilla verrattuna panimon muihin tuotteisiin.
Oisko tää sit kuitenki sellanen ”hyvä veto-olut”?
Jani
2 months ago
3.6
Meemmeli
3 months ago
4.8

Jampe
3 months ago
3.2