
Valmistuksessa käytetty siankärsämöä.
Reviews

Marcius
1 month ago

4.0
Tikrai neblogas. 9,9% yra jau tikrų vyrų teritorija, tad negalėjau neimt ir neragaut. Skonis neblogas, kartokas, bet ne per kartus. Šokoladinį/kavos poskonį turi. Už 2€ imčiau dar tikrai, bet kainavo, deja, daugiau… 4€…

Pasi Salosta
@ Rimi, Daugavpils1 month ago

1.5
Kahvia,kahvia...hyvää.
Erki E
3 months ago
3.5

Mikko M
7 months ago
4.0
Tuliaisten maistoa, kahvinen, sekä pähkinäinen ja tuhti.

Nakkimaja
7 months ago
3.0
Erikoinen ja erittäin tuhti olut.

JÉJÉ-LAGAGE
10 months ago
3.6

Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo11 months ago

3.2
Tumma, siankärsämöllä maustettu olut.
Erikoinen, mutta maistuva olut.
Yrttinen.

TOtV
11 months ago
3.6

Mikko H
@ ATÜ Dutyfree, Riga Airport11 months ago

3.9
Tummaa lasiin yömyssynä. Kyseessä yrttinen tumma ale, tässä käytetty mm. siankärsämöä. Ilmeisesti latvialaisen black balsamin makumaailmaa haettu myös. (Tuota saatu tuliaispullo kotona,mutta ei ole tullut maistettua koskaan vielä)
Tuoksu on melko paahteinen, kyllä siinä yrttinen kulma on myös ja jotenkin luulen siankärsämön tunnistavanikin. Vaikken mikään kasvitieteilijä olekaan 😀
Mausta ekan hörpyn jälkeen tuli sellainen kevyesti säikäyttävän jägermeistermäinen fiba 😄
Kuitenkin tarkemmin maistellessa reiluhko paahteisuus ja sitruksinen humala johdattaakin jopa blackipamaiseen nautintoon. Yrttinen tatsi (siankärsämö) ottaa kyllä roolia alun jälkeen ja on tässä se x-factor selkeästi. Loppua kohden jää se kevyt jägermäisyys viipyilemään katkeron oheen. Juotavuus on semi helppo,varsinkin blackipa fiiliksen takia,mutta kyllä vahvuuden aistii.
Tää olikin jotain paljon parempaa mitä odotti, jotain tuttua ja jotain uutta. Mutta ennenkaikkea osoitus että uusia oluttyylejä kannattaa aina rohkeasti testailla 🤗👌

Avaruusapina
1 year ago
4.0
Nyt on herkullinen 🤤 Tumma ja sopivasti makeutta. Kevyt lakritsi. Ei maistu niin vahvalta, eli petollinen on tämä 🫨