
Reviews
KimmoM
6 days ago
3.2

Mikko S
14 days ago

3.1
Raikas, kivasti humaloitu lager, missä myös mallastus maistuu.
Tuttu panimo, mutta harvoin saatavilla Pirkanmaalla.

Ville K
@ Maasydänjärvi, Urjanlinna2 months ago
4.2
Mukavan makuinen, tummahko mitta oikein mukava olut. Jatkoon ehdottomasti

Teemu J
4 months ago
3.0

Juhki
@ Knummi hoods5 months ago
2.0
Kullanruskea, samea. Tunkkainen, oudon hedelmäinen, maltainen. Ei ole minun makuuni yhtään

Jukka K
@ Lahja6 months ago

2.3
Synnyinkaupunkini nimikkoolut tuli testiin näin vuoden viimeisenä iltana. Aika pliisu, ei paljon makua. Mutta ei ole sitä pahaa makuakaan.
Peeaapee
6 months ago
3.0

Original Antti K
@ Lahja6 months ago

3.0
Pidin.
Perus lager. Ei moitteita.
#kaupallinenyhteityö 😉
Antza
@ Deli Baker's Lohja7 months ago

1.5
Samea, rusehtavan keltainen olut. Reilu valkoinen vaahto.
Maku sitruksinen, viljainen, ruohoinen, pakastevihanneksinen.
Jälkimaussa virhemaku vielä korostuu.

Vikke
7 months ago
2.9