
Yeah....good.
A thirst quenching session beer.
Reviews
DanumQwynn
1 month ago
2.3
Vaalea väri, aika kevyt vaahto. Aika hyvä sour, olisin odottanut hieman makeutta taustalle kun tölkissä lukee "berliner weisse". Todella kylmänä hyvä kesäjuoma.
Ville H
@ K-Citymarket Turtola2 months ago
2.6

Vikke
@ K-Supermarket Kamppi3 months ago
2.8
Mitäänsanomaton, vain hyvin pienesti hapan
Sanna P
3 months ago

2.4
Haist v*ttu missä vattu 😄 ? Eikö Norjassa ole vadelmia :D en tiedä. Tölkin taide kuvastaa juojaansa tällä kertaa melko hyvä, olutta luonnehtosin melko... Näköisekseen semmonen kusinen olut. Eihän tämä nyt pahaa missään nimessä ole, mutta... Ihan kun olis gose tynnyrin huuhdin vedet purkitettu

Manguls
@ Heilbronn3 months ago

4.3
Berliner weiße auf Dänisch
Summer M
@ Heilbronn3 months ago

3.7

Jukka K
4 months ago
2.1

Jukka K
@ K-Supermarket Kamppi4 months ago

2.2
Mukavan miedosti hapan, yksi parhaista Berliner Weiße -oluista. Ei nää silti ole mun suosikkeja. Ja Känädä tasoittaa :( .
p_.k
8 months ago
3.5
Ihan kiva kevyt sour
fr3nz
@ Il Covo9 months ago
3.0