
Reviews

Aya-Twice
6 years ago
4.1

Aya-Twice
7 years ago
4.1

Kevin H
7 years ago
3.5

Viltzu
@ Mikkeller Webshop8 years ago

3.7
Tuoksu runsaan sitruksinen, hieman mangoinen ja havumetsäinen. Myös humalapellettiä löytyy. Maku mehuisen sitruksinen, greippinen, pihkainen, miedon aprikoosinen ja ananaksinen. Juotavuus todella helppoa. Hiilihappoisuus ehkä aavistuksen verran liian voimakasta omaan makuun. Muuten ihan kelpo olut.

Gavin G
@ Champion Bottles & Taps8 years ago

5.0
Wow! Absolutely outstanding! Juicy and full of flavour in every mouthful. Didn’t want to finish it.