
Reviews

Jordan L
@ Catania2 months ago

2.0
Summer M
@ Neckarsulm2 months ago

3.5
Standard.

Manguls
@ Bremen3 months ago

4.0
Das Dreher la Radler kommt richtig fresh.
VMartins
6 months ago

4.1
Jyrki L
@ Pasteggiando8 months ago

1.0
Pullosta, vaaleankeltainen, sitruuna limua ja vähän olutta. Sopii nesteytykseen

Bastian S
11 months ago
3.2
Korsian
11 months ago
4.2

Hobbybiertaster
1 year ago
3.9

Ihoden kaljakeisari
@ Roma2 years ago

3.8
Onpas kivan sitruunainen ja tosi raikas. Kylmänä ja tässä +35° helteessä uppoaa ikeniin.
Galu Galu
2 years ago

4.0