
Reviews
Teemu L
@ Mallaskellari19 days ago
3.4
Emilmaistaa
25 days ago
3.8
Hieman hapan ehkä

Wayne Johnson
2 months ago

3.3
Aivan hyvä, lajinsa mukainen. Loppulasissa oli hiukan alkon makua. Vaatii uudelleen maistelun, jotta voi varmuudella lausua.

Tempsey
@ Pub Futura11 months ago

4.4
König is the king

Tero S
@ Bar Peter1 year ago
walsh c
@ Oggis's Sports Bar1 year ago
4.3
Very floral and classically sweet hefeweizen flavor with a surprising clove and almost banana like flavor. Excellent on draft.
atteve
@ Mallaskellari1 year ago

3.3
Ei välttämättä oikeanlainen lasi, mutta kuitenkin päälle puskee banaanisuus. Banaani myös hajussa vahvasti läsnä. Voisi jopa sanoa että trooppinen haju yhdistettynä kärjen makuihin. Pyöristyy kuitenkin kivasti maltaaseen, mutta voltteja napsun liian vähän. Jälkimaku jää täten unholaan, muuten veisi kielen mennessään.

Wanhis1974
@ Ravintola Kuja-Kolli1 year ago
3.2

Pekka K
@ Schlosshotel Hellenstein1 year ago
3.0

Heinojii
@ Kolme Kruunua2 years ago
3.2