
Reviews

Andreas93
7 years ago
2.5
Hyvä tummahko saison
Hese O
7 years ago
3.5

Juha M
@ Kitty's Public House8 years ago
3.0

Mightykoala
8 years ago

3.5
Meripihkan värinen, utuinen olut runsaahkolla vaahdolla.
Tuoksussa on kuivaa hedelmää, makeutta ja maltaisuutta.
Olut on keskitäyteläinen, kuiva, makea ja pehmeä.
Mausta löytyy kuivaa hedelmää, maltaisuutta, karamellia, mausteisuutta, hedelmäisyyttä, havuisuutta ja sitrusta.
Itselle vähän oudompi tyyli, mutta onnistunut olut kaikin puolin.

Laura Laukkanen
@ Bar Bee8 years ago

Jare
@ Oluthuone Leskinen8 years ago

3.5

Kikkoman2018
@ Alvar8 years ago
4.0
JJ
@ Hilpeä Hauki8 years ago
3.3

Matias H
@ Olutravintola Huurre8 years ago
4.0

Leif C
@ Alvar8 years ago
3.0
Tuoksuu makean hunajaisen rukiiselta. Maistuu ihan mukavalta. Semmonen kolme pojoo. kraanasta.