
Reviews

Manuel W
9 years ago
4.0

Viltzu
10 years ago
3.5
Mukavan pehmeä, öljyinen ja samettinen suutuntuma. Tuoksu ja maku on pelkkää kahvia ja suklaata. Hieman yksipuoliseksi jää...

sasilm
11 years ago
3.5
Ville
11 years ago
3.0
Vähän liian makean maltainen omaan makuun vaikka makeasta tykkäänkin. Ei kovin moniulotteinen olut.

Masa O
11 years ago
3.0
Phjorttos
11 years ago
4.0

Tuukka P
11 years ago
4.0
Suklaata, kahvia, paahdetta, pehmeän täyteläisellä rungolla. Saksalaista laatutyötä.
Phjorttos
12 years ago
4.0