
Reviews

Luis D
8 years ago

4.0

Kaji
@ Ant Farm9 years ago

3.5
Karamelliä ja belgihiivaista tunnelmaa. Pari vuotta yli päiväyksen.

Timo K
@ Cosmic Comic Cafe11 years ago
4.5
Tästä jouluherkusta riitti hyvin neljälle. Mahtava kokonaisuus. Karamellimallasta, makeita hedelmiä ja greippiä tasapainoisessa paketissa. Todella hieno ja tymäkkä tuoksu.

belzar
12 years ago
4.0