
Reviews
lon.etie
7 months ago
3.0

hoffi-md
1 year ago
2.5
ToFlu
1 year ago
3.7

V1lle
@ Bierothek1 year ago

3.0
Kierrekorkilla.
Hyvin ruohoisa maku. Kiva juoma

oipaT
@ Bierothek1 year ago

3.5
Kierrekorkki, ruskea kohokirjoitettu pullo. Vanhahtavassa etiketissä panimorakennuksen edessä pari hevosta vetää täyttä lastia (kuski ei saa juoda kuormasta). Pullon takana dataa ja allekirjoituksia. Vitivalkea vaahto, utuinen kullankeltainen juoma.
Napakasti humalan katkeruutta, pari tippaa sitrusta joukossa.

keijoking
@ Bierothek.de Bamberg1 year ago

3.0
Kuohkea 2 sormen paksuinen vaahto kullan värisessä kuultavassa, virkistävässä ja kuivaavassa oluessa.
Hiilihappoinen, kuitenkin yllätävän pehmeä olut. Aromikas onnistunut ruohoinen aromi msussa.
Ruohomainen.

Manguls
@ Heilbronn2 years ago

4.3
Leicht zu malzig süss aber sonst super

Bierpapst
3 years ago
3.5

Falte
@ Getränke Quelle3 years ago
2.3
Also bei aller Liebe zum Bier aber das ist nichts und 3 Euro ne Pulle 🤦🍻

Underdog
@ TrinkGut4 years ago

3.4
Getreide und Malz, im Abgang Hopfen.