
Reviews
PonteSuperstar
22 days ago
4.0
Eins der besten Biere, die ich in Japan hatte. Kräftig, voll im Geschmack, keine merkwürdigen Noten.
Tomppa
@ Suntory brewery Kyoto3 months ago

3.5
Vahva maltainen maku iskee heti ensipuraisusta.
Maltaisuus kantaa hyvin läpi makualueen ja jälkimaun lopussa maltaisuus riittää hyvin.
Kauniin rusehtavan värinen.
Miellyttävä kokemus japsiolueksi.
Blackstarastronaut
7 months ago

2.2
Terveiset Taipeista!
Ostin ekaksi kaljaksi japanilaisen. Nimi vakuutti, kalja ei muuten. Tällä nimellä olisi voinut olla parempikin. Laiha runko ja liian niukasti makua. Upposi silti pitkän matkustuksen jälkeen.

KühnimRat
9 months ago

3.8
Schön frisch herb 🍺👍🇯🇵

Sei
11 months ago

3.3
Cham67
11 months ago

3.3

J_Chambers
@ Hiroshima11 months ago

3.5

kaljamies
1 year ago
2.7
Jonas
@ Suntory brewery Kyoto2 years ago

3.7
Paminon maistelusetissä tämä oli mieluisin. Makua oli vaaleaksi lageriksi mukavasti ja hieno kuohukin.

Julian Selby
3 years ago

4.5
Different but a mildly tasty Japanese beer; delivers a multi-layered rich taste with a subtle sweetness, pleasing soft bitterness, a floral aroma and pleasant aftertaste.