
Reviews

Jampe
23 days ago
3.2

Wesku
@ Vilnius city hotel26 days ago
3.1
Mestarin aamupalana mestaruus oluena. Ihan ok. Pientä makeutta.

Harri Lehti
@ Vilnius city hotel26 days ago
3.0
Ei ny aivan parasta portteria. Aamuhuumassa menee.

yliarska
@ Rimi, Didžioji g., Vilnius2 months ago

3.3
Tumma ja hento aroma, hieman paahteisuutta enemmän olisi toivonut.

Göbbelsberg
6 months ago
3.4
NikoMLT
2 years ago

3.8
Bropniukas
2 years ago

3.9

Dainarts B
2 years ago
4.2

Matti H
@ Palanga2 years ago

4.3
Oli niin hyvää ettei saanut kuvaa sisällöstä🙈
Jt
3 years ago
3.1