
Hefeweizen by Gampertbräu from Weißenbrunn
Reviews

Poukonen
7 months ago

3.5
Teemu V
8 months ago
2.8

Prahan Piisami
10 months ago
4.1

Taix5000
10 months ago

3.5

Kati YK
@ K-Citymarket Linnainmaa Tampere10 months ago
3.1

HKIred
11 months ago
3.0
Kalske E
@ Bierhaus Berlin11 months ago

4.3
On aika hyvä vehnä

Markus V
@ K-Citymarket Oulu Kaakkuri11 months ago
3.0
Aika mukava ja kesäinen. Jatkoon menee

Harala
@ K-Citymarket Karisma Lahti11 months ago

3.5
Selkeästi paras tämän panimon tuotteista lähi shitarin valikoimasta.
Banaani ja korianteri kunnossa, täyteläisyyteen jäi vähän toivomisen varaa. Ei välttämättä aivan näitä pisteitä ansaitse, mutta linjan veto tälle päivälle pohjustettu.

Mustaoinas
11 months ago
3.5